Gracias a Dios por esta pagina

Para conversar acerca de las cuestiones relacionadas al inglés en el ámbito de la tecnología.

Gracias a Dios por esta pagina

Notapor predicol » Mar Sep 23, 2008 11:31 pm

Me relaciono mucho con la tecnologia, websites, soporte tecnico a hardware y software, dispositivos moviles etc. toda un gran juego de palabras en ingles, con el tiempo e ido defendiendome tratando de leer los tediosos manuales de instrucciones para ayudar a los usuarios menos habiles en el ambito informatico y creanme que no se como lo hago con el poco ingles que se, me siento acrobata haciendo esto. Pues ya decidi cambiar las cosas y estoy tomando unas clases de lunes a viernes en una buena institucion y andaba buscando una pagina como esta, y creo que es la mejor que e visto, asi que felicito a los creadores...

Gracias A todos los involucrados, espero aprender mucho.
Bye. Lenin Peralta (Republica Dominicana)
predicol
Registered User

La mejor que he visto

Notapor carlavalentina » Jue Oct 02, 2008 12:53 am

Es la mejor página que he visto para aprender inglés, me pregunto si hay otros médicos usuarios.

Carla Valencia
México
carlavalentina
Registered User

Re: Gracias a Dios por esta pagina

Notapor cquiroz » Dom Abr 26, 2009 10:50 pm

hola lenin soy Candido de Argentina
cquiroz
Registered User

Notapor yasmi » Mar May 19, 2009 2:27 pm

hola soy carolina y estoy esyudiando la carrera de analista en sistemas me encantaria poder conversar con alguien que tambien sepa de lo que estoy hablando :lol:
yasmi
Registered User

Notapor diaisa » Mié May 20, 2009 6:20 pm

Hello everybody, my name is Isabel and I am systems engineer, I am currently studying a degree and I have to read and read many texts in English :cry: , is something difficult for me because text are complicated, even though I studied since a long time ago :lol: , I can hardly strike up a good conversation without think in spanish, but I do my best. I think this site is really wonderful and very useful to learn and improve English .. but we must make an effort to communicate each other in English, I think it is also a good way to practice.

Thanks in advance ;)

Isabel (México)
dianaihz
diaisa
Registered User

Notapor tiodenny » Vie Jun 05, 2009 10:27 pm

My english is not good, but i am practicing in this curse, i think is very well, but i think is necesary find someone like to chat in english, this way i might practice every day, the situation the normal life.
tiodenny
Registered User

Notapor Mary Perez » Lun Jun 08, 2009 9:33 am

Hola Lenin, soy dominicana y necesito aprender ingles, al igual que tu. Me inscribí en esta pag y creo que es lo que estaba buscando, pero tengo dos inconvenientes: no tengo profesor en mi ciudad y la leccion no me quiere abrir. Me apuedes ayudar? Yo vivo en La Romana y tengo 53 años.
Graacias y Dios te bendiga,
Afectuosamente, Mary Perez
Mary Perez
Registered User

Notapor Westpinosa » Dom Feb 07, 2010 7:00 pm

So that not all your reading is boring i want to recommend my book to you.Thin Air is a fictitious novel written in plain English especially to entertain intermediate and higher level English students. It is about the death of princess Diana and what could have happened on that fatal 30th of August 1997 in Paris.

The book gives readers access to the http://thinair1.blogspot.com/ where students can read, watch a video about who killed princess Diana. They are encouraged to write, use grammar points and be creative and participate in competitions to get prizes.

It is designed to stimulate interest in the princess and an important part of modern English history, practise creative writing, act out role-plays, do listening and reading comprehension tests and, last but not least, encourage them to buy the book which can be obtained on Amazon.com , Barnes & Noble.com and Auhthorhouse.com.

Pleased feel free to visit the http://thinair1.blogspot.com/ browse and leave an opinion.
Westpinosa
Registered User

Todos los horarios son UTC
Volver a Ingeniería, informática y tecnología